Соопштенија
PRM_socustvo
Писмо со сочувство до претседателот на Република Грција, г. Прокопис Павлопулос, по повод катастрофалните пожари
Вторник, 24 Јули 2018
PRC1
Средба со г. Џанг Чингли, потпретседател на Националниот комитет на кинескиот политички и консултативен совет
Сабота, 07 Јули 2018

Претседателот на Република Македонија, д-р Ѓорге Иванов, денеска го прими г. Џанг Чингли, потпретседател на Националниот комитет на кинескиот политички и консултативен совет.

На средбата беа разменети мислења за севкупните билатарални односи меѓу Република Македонија и Народна Република Кина, во годината кога се одбележуваат 25 години од воспоставувањето на дипломатските односи.

Двајцата соговорници изразија задоволство од постигнатиот исклучителен напредок во севкупните билатерални односи, и беше констатирано дека постојат огромни потенцијали за натамошно продлабочување на соработката, особено на економски, културен и образовен план.

Претседателот Иванов на средбата посочи дека негувањето на долгогодишното пријателство, јакнењето и унапредувањето на искреното партнерство со Народна Република Кина е трајна определба на Република Македонија.

Македонскиот претседател ја повтори позицијата на Република Македонија за поддршка на политиката „Една Кина", како основа за натамошно продлабочување на пријателските односи меѓу двете земји.

На средбата претседателот Иванов изрази задоволство од успешниот политички дијалог во рамки на процесот на соработка на НР Кина и земјите од Централна и Источна Европа во форматот 16+1, посочувајќи дека Република Македонија има активна и конструктивна улога во процесот.

Претседателот Иванов посочи и на важноста од зајакнување на соработката на двете земји во рамки на иницијативата „Еден појас, еден пат", преку реализација на конкретни заеднички проекти во инфраструктурата и енергетиката.

PRC2

PRM_grb
Соопштение од Кабинетот на Претседателот на Република Македонија
Петок, 06 Јули 2018

Претседателот на Република Македонија, д-р Ѓорге Иванов, најостро ги демантира лагите изнесени од страна на претседателот на Владата на Република Македонија, г. Зоран Заев во интервјуто https://www.youtube.com/watch?v=3pEuRSWFEQA за грчката телевизија ЕРТ, дека претседателот Иванов ќе го поддржи Договорот со Грција.

Премиерот Заев со своите променливи, контрадикторни и конфузни ставови продолжува да ја лаже и манипулира не само македонската, туку и грчката и меѓународната јавност. Членството на Република Македонија во Европската Унија и НАТО, не смеат да се злоупотребуваат за прифаќање на штетен Договор со несогледливи последици по македонската држава и македонскиот народ.

Македонскиот претседател не прифаќа Договор на штета на македонскиот национален идентитет и на штета на интересите на Република Македонија. Ставот на претседателот Иванов е непроменет и нема да го поколебаат никакви притисоци, уцени и закани.

KabinetPRM
Реакција од Кабинетот на Претседателот на Република Македонија на изјавата на г. Костадин Костадинов, пратеник на СДСМ
Четврток, 28 Јуни 2018

Тврдењето на г. Костадин Костадинов, пратеник на СДСМ, дека претседателот Иванов ги блокира назначувањата на амбасадорите на Република Македонија е голема лага и манипулација, со цел дефокусирање на јавноста и обид за вршење притисок врз македонскиот претседател, поради неговиот став за Законот за ратификација на Спогодбата со Грција.

Доколку политичката партија СДСМ има забелешки за постапката и процедурите за именување на амбасадори, ја упатуваме на одговори во Кабинетот на министерот за надворешни работи.

Ја информираме јавноста дека за сите предлог-кандидати за амбасадори, за кои претходно е постигната согласност со Министерството за надворешни работи, постапките за нивно именување се во тек. Согласно законските процедури, за дел од прифатените и усогласени предлози, постапките за нивно именување се завршени и дипломатите се веќе упатени на извршување на амбасадорската должност.

За изјавата на г. Костадинов дека „претседателот Иванов дејствува само кога треба да аболицира криминалци", потсетуваме дека на таа листа на помилувани се наоѓа и г. Зоран Заев, кој е помилуван два пати, а претходно и аболициран од поранешниот претседател Црвенковски. Оттука, благодариме на искреноста на политичката партија СДСМ што својот лидер го третира како криминалец.

За нас е нејасно, како може политичката партија СДСМ во денешните три јавни настапи со обвинувања кон претседателот Иванов, ниту еднаш да го напише или спомене уставното име на нашата држава, Република Македонија.

Соопштение -
http://sdsm.org.mk/News.aspx?idNews=15566&lng=1

Прес конференција - http://sdsm.org.mk/News.aspx?idNews=15567&lng=1

Соопштение - http://sdsm.org.mk/News.aspx?idNews=15568&lng=1

Од друга страна, јасно и очекувано е дека политичката партија СДСМ преку вакви манипулации се обидува да изврши притисок врз претседателот Иванов, поради неговите политики и цврсти ставови во одбрана на достоинството на македонскиот народ и граѓаните на Република Македонија, а во врска со непотпишувањето на Указот за прогласување на Законот за ратификација на Спогодбата со Грција.

KabinetPRM
Реакција од Кабинетот на Претседателот на Република Македонија на соопштението на СДСМ
Четврток, 28 Јуни 2018

Ја информираме јавноста дека во Република Македонија постојат механизми за проверка на финансиското работење на државните институции.

Претседателот Иванов до сега ги почитувал и во целост ги исполнувал пропишаните законски регулативи.

Кабинетот на Претседателот на Република Македонија и понатаму, како и досега, ќе продолжи со транспарентно и отчетно раководење со доверениот буџет, што го потврдуваат и ревизорските извештаи за работењето на Кабинетот на Претседателот спроведени од страна на Државниот завод за ревизија.

Кабинетот на Претседателот на Република Македонија нема законска обврска да прифаќа дополнителни „алатки".

За нас е нејасно на кој начин може г. Роберт Поповски, министер без ресор, да наложува и бара од институцијата Кабинет на Претседател на Република Македонија да прифати вакви мерки, за кои веќе постојат механизми во Република Македонија, освен ако не се работи за популизам, што за Кабинетот на Претседателот е неприфатливо. Сметаме дека сè што треба да се направи е да се почитуваат и спроведуваат постоечките прописи.

Во контекст на ова, говори и извештајот на Центарот за економски анализи
http://cea.org.mk/wp-content/uploads/2018/06/CEA-3-6-9-i-Blueprint-Monitoring-public-finances-za-9-meseci-FINAL.pdf каде се посочува дека "софтверската алатка не функционира и нема никакви податоци после 2017 година, со што индикативно е дека фискалната транспарентност е под ризик и дека е сфатена палијативно и кампањски, а не како трајна определба како ефикасна алатка кон поголема отчетност од именуваните и избраните функционери".

Од друга страна, јасно и очекувано е дека политичката партија СДСМ преку вакви манипулации се обидува да изврши притисок врз претседателот Иванов, поради неговите политики и цврсти ставови во одбрана на достоинството на македонскиот народ и граѓаните на Република Македонија, а во врска со непотпишувањето на Указот за прогласување на Законот за ратификација на Спогодбата со Грција.

„Мојот став е конечен и нема да ме поколебаат со никакви притисоци, уцени и закани. Нема да поддржам и потпишам ваков штетен текст на договор", изјави претседателот Иванов на 13 јуни 2018 година во обраќање до нацијата.

PRM_grb
Писмо од претседателот Иванов до Собранието на Република Македонија
Вторник, 26 Јуни 2018

Претседателот на Република Македонија, д-р Ѓорге Иванов, донесе одлука да не го потпише Указот за прогласување на Законот за ратификација на Kонечната спогодба за решавање на разликите опишани во резолуциите 817 (1993) и 845 (1993) на Советот за безбедност на Обединетите нации, за престанување на важноста на Привремената спогодба од 1995 година, и за воспоставување на стратешко партнерство меѓу страните.

Во продолжение, интегрално го пренесуваме писмото од претседателот Иванов до Собранието на Република Македонија:

Почитувани,

Во извршувањето на функцијата Претседател на Република Македонија секогаш постапувам одговорно и своите права и должности ги вршам врз основа и во рамките на Уставот, законите и интересите на Република Македонија.

Затоа, врз основа на член 75 од Уставот на Република Македонија, донесов одлука да не го потпишам Указот за прогласување на Законот за ратификација на Конечната спогодба за решавање на разликите опишани во резолуциите 817 (1993) и 845 (1993) на Советот за безбедност на Обединетите нации, за престанување на важноста на Привремената спогодба од 1995 година, и за воспоставување на стратешко партнерство меѓу страните, што Собранието на Република Македонија го донесе на седницата одржана на 20 јуни 2018 година.

Одлуката ја донесов поради следните причини:

1. Немам мандат да го потпишам Указот за прогласување на законот за ратификација на оваа спогодба. Еден од столбовите на мојата политика во изборната програма од 2014 година е дека „не прифаќам промена на Уставот со цел промена на уставното име. Не прифаќам идеи или предлози што би ги загрозиле македонскиот национален идентитет, посебноста на македонската нација, македонскиот јазик и македонскиот модел на соживот." На претседателските избори 534.910 граѓани гласаа за оваа моја изборна програма и ме избраа на функцијата Претседател на Република Македонија.

2. Спогодбата излегува надвор од опфатот на резолуциите 817 (1993) и 845 (1993) на Советот за безбедност на Обединетите нации, затоа што во нив се зборува за „разлика околу името на државата„, а не за „разлики" како што зборува оваа спогодба.

3. Спогодбата нема уставен основ и не е ратификувана во согласност со Уставот. Според член 118 од Уставот на Република Македонија меѓународните договори што се ратификувани во согласност со Уставот се дел од внатрешниот правен поредок.

4. Законот за ратификација на спогодбата не е во согласност со член 51, член 118 и член 119 од Уставот на Република Македонија.

5. Спогодбата ја доведува Република Македонија во положба на потчинетост и зависност спрема друга држава, односно Република Грција. Според член 308 од Кривичниот законик, „Граѓанин кој ќе ја доведе Република Македонија во положба на потчинетост или зависност спрема некоја друга држава, ќе се казни со затвор од најмалку пет години".

Озаконувањето на оваа спогодба создава правни последици што се основа за кривично дело.

д-р Ѓорге Иванов
Izvestuvanje_Sobranie_-_Spogodba_MK_-_GR-page-001_1
Izvestuvanje_Sobranie_-_Spogodba_MK_-_GR-page-002

 
Почеток < Пред 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следно > Крај
Страница 4 од 167